Kvällströtter

Haha, somnade nästan på soffan efter 22-nyheterna.. & damen jobbar natt imorgon.. Hömhöm. Tack & lov för snälle Micke som väckte mig efter en vilostund på dryga timmen :) Så nu är jag nästan fit for fight igen! Fortfarande lite trött bara..

Maten blev riktigt bra, as usual. Ändrade dock hej vilt i receptet till fisksåsen, då jag inte gillar honung i maten & inte hade vitt vin hemma.. Pannacottan var ljuvlig, dock extremt mättande! Haha!

& yes, jag tycker lite synd om mig själv som missade TV4+'s 'Heroes'-marathon i lördags. Fast det är klart, vi ska ändå snart skaffa snabbare bredband, så :) Men lite typiskt var det ju.

Haha, köttbullar på Mc Donald's? Nej, tack! Om jag bara slipper..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback