Sundsvalls Nyheter

En tjej stoppade mig på stan idag & frågade om jag ville vara med i Sundsvalls Nyheter (trooor den hette så..), en nystartad tidning. Jag brukar vanligtvis tycka att sånt är kul, men när hon nämnde att jag skulle svara på frågan "Vad ska du göra nästa vecka?" ändrade jag mig. Jag har nästan inte alls några planer för nästa vecka, haha! Hur kul är det att läsa ett sånt svar? "Nääää, ingenting." Så jag lät henne gå vidare & leta efter nån ny.

Idag har jag köpt en tröja, mössa, hårklämma & örhängen. Kanonnöjd med köpen :) Hade gärna fotat & lagt in, men min kamera funkar ju inte längre..

Nu ska jag snacka vidare med Jenny, längelänge sen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Varför frågar man det? Hehe


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback