Azureus

Ja, jag håller absolut med dig Camilla. Det är väl dags snart för nån där i väst att ta tag i problemet..

Lyssnar på Digilistan från imorse i P3's webbradio. Vi har haft en VÄLDIGT trött dag, jag & Micke. Orkade oss ut vid middagstid för att handla middag. Det blev köttbullar med kokt potatis & grönpepparsås. MUMS!

Tydligen kommer MTV Video Music Awards inatt kl. 02.00. Jag som ALLTID lyckas missa det ska äntligen få en chans! Undrar om det var ikväll som fröken Spears skulle uppträda.. Det måste man ju isf se!

Kikade på '
På spaning med Bridget Jones' tidigare ikväll, men somnade på soffan efter ungefär halva rullen.. Länge sen jag slumrade till på soffan, haha.

Micke har förresten hjälpt mig med Azureus. Har tom. laddat ner en film ikväll, woho! Mitt DC vägrar ju fungera som det ska, men än har jag inte gett upp. Tror jag ska ge mig i kast med att få ner några låtar..
Köpte ny laddare & MP3-sladd häromdagen, så nu ska jag tömma den & fylla på med nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback