Grattis Vanessa!

Idag (läs igår) fyllde min lilla prinsessa Vanessa år! Åh, hon är ju så söt! Såg födelsedagsannonsen som Tony & Merlyn lagt in i tidningen & den fick mig att tänka på hur mycket jag längtar efter alla tre! Men snart, snart ska vi nog hem & hälsa på!

Vet inte om jag skrivit om det tidigare i bloggen, men jag har planer på att klippa av mitt barr. Förmodligen till nånstans ovanför axlarna. Det känns lite jobbigt som jag har det nu, kittlas så mycket på ryggen :)

Här följer en bild på hur frillan såg ut sist jag hade klippt mig & en på hur jag ser ut med mörkt hår!

image52 image53

Kommentarer
Postat av: jessica

du passade jätteba i mörkt hår måste jag säga =) det gjorde inte jag...

Postat av: Debbie

Jätte nice i mörkt hår... jag har blivit brownie nu jag, he he.

2007-09-15 @ 22:50:24

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback