I en rosa helikopter

Åter igen hemma efter jobb då :)

Hahaha, Micke & jag ska nog lägga allt med TV-apparater åt sidan för några dagar nu.. Det tar på kroppen att åka ut &  jaga TV flera dagar på rad :)
Nu är vi iaf nere på två, en Sony & en Toshiba. Ingen aning om det i slutändan blir nån av dem.. :) Haha.

Har iaf köpt lite tillbehör till min MP3 nu! Så nu är det baaara att ladda upp massa nytt & köra igång! Jag är övertygad om att alla sladdar till den ligger nånstans hemma på Åland, men jag är ju så pass sällan där (& när jag väl är där har jag faktiskt ingen lust att leta efter dem..) Så nu vart det såhär istället.

Nej, nu ska jag sussa.. (tills grannen väcker oss imorn med sin Rosa Helikopter-musik..) Ve & fasa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback