Nine eleventh

image51Tittade på en dokumentär om 11:e september på tv3 ikväll. Känns helt overkligt, som om det inte har hänt. Kommer ihåg att jag för sex år sen var på väg hem från en innebandyträning, då nån började snacka om att ett plan flygit in i World Trade Center. & när jag kom innanför dörren väl hemma såg jag det på tv..

Laddade ner Saharas nya platta till MP3'n igår! I like it :)

Nån förresten som sett 'ID' på kanal 5? Om inte, GÖR DET INTE. Gud, jag blev så full i skratt när jag såg det i helgen. "Hmmm, vilken av dessa tjejer kan tänkas jobba som stripperska.. Hmmm, kaaanskee jag ska chansa på hon där..' *Tjejen står & posar flörtigt med ett yttepyttelitet skynke över en svart minidräkt & strippskor på fötterna..* Vad duktig han var som gissade rätt. Bravo. Verkligen.

HAHAHA, hittade den här personen på Aftonbladet & tyckte bara att denne var så himla ful :) Vart faktiskt lite osäker själv, men det SKA vara en tjej. Haha. Nej, fy vad elak jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback