Hela livet blev en helg

Det känns nästan lite för bra för att vara sant.. Har varit ledig heeela veckan, ja förutom utbildningen igår på dagen.. & på söndag jobbar jag natt igen, men annars helt ledig. Har för tredje dagen i rad suttit ute på balkongen & njuutit av solen & läst.

Disk, matlagning & lite pappersplock är kvällens måsten.. Nog för att solen på balkongen lockar mer, men men.

Idag hämtade vi bilen från Birsta, den är ju sååå fin! Bilder kommer :)

Imorgon måste jag komma ihåg att handla solkräm!

& så måste jag bara lägga upp en video med en låt som jag har nynnat på i säkert en vecka nu. Förresten så spelar hon snart i stan, hm. Om man skulle gå & kolla, kanske..?



Veronica Maggio - Måndagsbarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback