Lägenhetsbesked

Suuurt. Micke & jag hade verkligen hoppats få lägenheten som vi tittade på igår, men den gick till en annan. Den var verkligen helt otrolig; stor, ljus, högt i tak.. Skulle kännas lite som att bo i en flashig lya i en storstad. Argh.
Aja, bara att söka vidare.

Bara jag som inte hajar grejen med Unibet-reklamerna?

Nu ska jag ta en dusch & hoppas att grannen tänker fortsätta vara tyst ikväll :D En vecka har gått med lugn & ro, har inte blivit störd en gång :) Vilken känsla!

En sån här vill jag
ha! En svart!

Jobb imorgon, sen ledig resten av helgen! Sweet! Får se vad man hittar på imorgon kväll ^^
Trevlig kväll & helg allihopa :)

image146

En av favvobutikerna i MBK Center/ Bangkok :) Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback