Pour your misery down on me

Jahapp, där försvann det. Bara att skriva om allt..

Tillståndet idag är lite till & från. Har en djävulsk värk i halsen + lite snuva.. Det där med värken har jag aldrig varit med om tidigare, iom. att det värker i bakre gommen/svalget.. Lite schkommis, menmen.

Har iaf. ordnat en visning till imorn! Fun christmas :)
Nu ska jag peta i mig lite Bafucin, reta mig på grannarna som spelar sådär småhögt (tveksamt om Mitthem knackar på med denna volym) & ev. diska lite! Ikväll blir det tv-kväll!

Trevlig onsdag!

"Garbage - I'm only happy when it rains"

Kommentarer
Postat av: tres

fyy, har ont precis på samma ställe.. verkar vara många som har de :O

Postat av: Teddan

Hha, de är är humor när det händer andra!

Har du Humor?
Kolla då in
www.teddan.blogg.se

2008-04-09 @ 16:18:21
URL: http://teddan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback