Smoothietime!

"Down, down, doown, the ring of fire"
Haha, igår när jag kollade på Körslaget kände jag igen David från Södermalmsförsamlingen, han som tidigare var med i Fame Factory! Nu var han med & sjöng i team Brolle.

Riktig slappesöndag idag; blev sovmorgon till 12 & jag har precis ätit frukost bestående av havregrynsgröt & mango/hallon smoothie. Nu kollar jag på 'Spårlöst' & väntar på att min älskade Micke ska komma hem från jobbet :)

Ikväll ska jag jobba igen, länge sen! Hoppas jag lyckas hålla mig vaken bara!
& det blir inget valborgsfirande nästa vecka för mig, iom. att både Micke & jag jobbar, sådeså.

Ååh, igår när jag ringde upp mamma & pappa så svarade Madde i telefon :) & hon kände verkligen inte igen min röst, hihih. Lillstumpan, vad jag saknar henne!



"Snoop Dogg ft. Skateboard P. - Drop It Like It's Hot"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback