Trocaderons vara eller icke vara

Goderafton.

Innan jag flyttade till Sundsvall hade jag aldrig druckit Trocadero. Aldrig ens hört talas om. Men tack vare Micke så är jag nu fast. DET ÄR SÅÅ GOTT! Mycket smaskigare än Fanta, sockerdricka, fruktsoda osv.. Typ i samma klass som Cola & Sprite. Yummiiie! Men finns Trocadero söderut i Sverige? Iaf inte på Åland.

image147

Leeedig imooorgon! Ska ut till Birsta en runda, tvätta lite & besöka Friskis. Alla tre är måstemåstemåsten. Sen blir det tillbaka till arbetet mån & tis. Känns bra!

Jag snackade tidigare om överskattade artister, ska lägga till Maia Hirasawa's "The worrying kind", det är nånting med sången & klangen som stör mig så fruktansvärt mycket. Särskilt bra är det inte. & ja, jag kan faktiskt göra det bättre själv.

Nej, nu ska jag mysa vidare med ett glas Troccis i handen :)
Gonatt sen!

(Bild: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/35/Trocadero.jpg/180px-Trocadero.jpg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback