Urtjusig våning, ja tack!

Tur att inte Micke & jag letar lägenhet i Stockholm.. Sitter & kikar på en uuurtjusig 4:a på Östermalm med utgångspris 6 900 000 ..... Just nu ligger priset på 7 000 000 ..... Huvaligen. Behöver jag inflika ännu en gång att lägenheten var superfin?

Vi blev uppringda imorse kl. kvart i 9 (huuu, vad trött jag var när det ringde!) av en kvinna från Diös, fastighetsbolaget som hade två visningar för 1½ vecka sen.. Iaf, hon undrade om vi fortfarande var intresserade av den ena lägenheten på sisådär en 110 kvadrat, hyran på den var dyyyr. Känns samtidigt inte kul att tacka nej till en 3:a mitt i stan :/

Nu har vi handlat massamassa god mat iaf :) Känns bra, då kylen har ekat tom hela helgen..
Nu blire fiiika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback