Yuk

Hoho. Jag får alltid städnoja efter att ha tittat på "Rent hus" & sett alla insekter krypa omkring i de minst sagt orediga rummen.. Huuuu.. :)

Lite om kvällens Top Model; såg precis på Youtube att brudarna från programmet INTE hamnade med i "the official video".. Om det var för att de faktiskt inte kunde agera framför kameran vågar jag inte spekulera i.

Har en låt i tankarna som jag verkligen, verkligen gillade för kanske en 5 år sedan & jag kaaaaaan verkligen inte komma på vad bandet/låten hette.. Finns det något mer störande?

Nu blir det kladdkaka, vaniljvisp & senare Leno, om jag orkar hålla mig vaken! Tjoho!
Nighty nighty!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback