Cola & kola

Usch, det är inte roligt alla gånger. Mamma & pappa åkte hem idag & en kvart efter att de stack så var Micke tvungen att kila iväg på jobb.. Snyyyft, bara jag kvar hemma. Så jag har haft en riktig "tröstätar"-dag med Cola & Frödinge kolatårta, det gick heelt klart an :)!

Mamma & jag har lite lösa planer på att sticka iväg till Stockholm nån gång för en weekend, tänk vad mysigt med middag i Gamla Stan & sen bio på kvällen! & så måste jag ju besöka min amiga Camilla i hufvudstaden!

Pläääns för kvällen; softa, fixa gröt till middag tror jag (skulle faktiskt inte orka pinna iväg till ICA idag) & fixa med en lite spännande grej :) Hoppas det går bra!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, kanske jag kommer med på er "mor & dotter" dag.

2008-08-11 @ 20:24:50

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback