Imorgon?

Har klurat lite på det här med hårfärg & kommit fram till att bästa tillfället inför resan att färga håret är nog imorgon. Gulp. Hoppas allt går bra bara, om inte så köpte jag ju faktiskt med mig ett extra paket hem..

Tror att vi ska köpa en ny router hem nån dag också.. Vet ej helt säkert, men troligen är internet så struligt pga. den vi har nu. Hoppas att en ny från Media Markt kan passa!

Nej, nu ska Micke & jag nog se på film. Så slipper jag oroa mig för det där med håret mer ikväll :)
Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ooooh! Ska fröken bli brunett? ;-)

Postat av: Lainen

You go Däni :)



Du får bli Xenas stand-in!

2008-08-27 @ 18:33:18
URL: http://ladyxanax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback