Stockholm i helgen!

Oj, vad glad jag blev när jag såg besöksstatistiken för dagen! Undrar om jag haft såhär många förut..

Vilken märklig dag!
Micke & jag var ut till Birsta en runda, fram till 18 har det bara varit piano.
Sen ringde jag mamma & hon ville sååå gärna att jag skulle komma med till Sthlm nu på fredag för inspelningen till tv-programmet :) Så jag har funderat & funderat hur jag ska göra med passen som jag jobbar i helgen (tack & lov har det löst sig nu!).. En snabb middagslagning & lite scones-bakning har vi också hunnit med :)
På fredag ska jag träffa en isländsk tjej som jag jobbade med på Åland för två somrar sen, inte sett henne sen dess :) Åh, vad roligt det ska bli.. Men lääänge sen jag snackade engelska sådär med nån över en fika ! Gulp. Aja, det löser nog sig!

Nej, nu måste jag snabba mig. Film, sen marsch i säng! Job tomorrow :)
So long!



Bjuder på en bild från när vi var på utflykt i den thailändska landsbygden :) Hade noll aning om att papsen stod precis bakom mig & grimaserade, haha. Bakom honom står storebror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback