Lite ny fakta

Jag har blivit utmanad av Jessan, att berätta 5-7 lite udda eller märkliga saker om mig själv. Sen får jag utmana några nya i min tur! Kul va? :)

1. Mina öron är liksom ihopväxta högst upp. Haha, har inte sett någon annan med samma sak!

2. Jag behöver ha ett litet snacksförråd hemma, ifall jag nu skulle bli enormt chips&dipp-sugen efter kl. 22 då ICA stängt.. :)

3. Under 2-3 år i högstadiet var jag aktiv medlem i en närbesläktad församling till Livets Ord.

4. Micke & jag träffades på en Internetchat!

5. På dagis kallades jag Danne.

6. Jag är löjligt rädd för skräckisar. Drömde mardrömmar i ett par år efter att ha sett första Scream-filmen..

7. Tro det eller ej, men jag har varit på två konserter med Backstreet Boys.

Jag utmanar:
Camilla
Jessica I
Emma

Kommentarer
Postat av: Lainen

Haha! Mycket skoj läsning :)

Vet inte vilket jag tyckte var otäckast, församlingen eller Backstreet Boys-konserterna s


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback