Stockholm baby!

Nu är jag hemmaaaa igen :) Har varit supertrött hela dagen, efter en plågsam bussresa hem.. Förstår inte hur man kan ha sån otur att det alltid sitter ett gnälligt, litet, otröstligt barn på bussen.. Nej, tack & lov så har jag sovmorgon imorgon :) Då ska det sovas :D!

Hur har jag haft det i Sthlm då? Oh well, själva tävlingen tänker jag inte berätta om, den får ni faktiskt se själva istället på tv när nya säsongen drar igång ;) Men i övrigt har jag haft det riktigt tiptop; fikat en kortis med Camilla, snackat svengelska med min isländska kompis Lena, gullat med världens finaste brorsdöttrar, sprungit runt på Drottninggatan under lönehelg (why?) med världens tyngsta handbagage (& därigenom sparat 40 kr istället för att ha väskan inlåst på Centralen).. & dessutom insett hur mycket omtagningar, genomgångar av allt mellan himmel & jord & annat tidskrävande det faktiskt är på en tv-inspelning, som man inte tänker på.

Om jag köpte nånting då? Joo, denna kasse..



Kiehl's ftw! Tycker att det är lättare att besöka deras butik & få kolla utbudet i lugn & ro istället för att beställa hem.. Köpte ny ansiktscréme (kan användas både dag & natt), makeupremover & rengöringscréme. Väldigt nöjd!

Vårt boende gick inte heller att klaga särskilt mycket på. På lördagsmorgonen satt vi ute på Scandics terass & åt morgonfrukost i solen.. Varmt & skönt, plus att havsutsikten var otrolig :)

Nej, nu ska jag gräva fram nån rulle för oss att kolla på.
Lateeer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback