So much to do, so little time

Det gick braa att jobba igår! Blev lite sömnig där vid 20.30, fast jag repade mig sen! Hehe!

Jäklar vad jag har varit duktig & betalat räkningar! Känns extra bra nu när allt är klart :) En annan bra sak är att min gamla Acer ska byta ägare på fredag. Yes box, inte en dag för tidigt. Lite julklappscash är inte heller helt fel!

Jobb om drygt 1½ timme, ska innan dess till H&M & handla julklapp till mamsen, nya mascaran från Maybelline it is :D Vet att hon så gärna vill testa den & det är lika bra att använda min bonuscheck som jag fick hem häromveckan!

Bjöd Micke på saffransmuffins, chai latte & kycklingsallad från Barista för en stund sen. Lite måste man ju unna sig ^^ Kanske sparar salladen till imorgon, den som väntar på nåt gott.. :)

Dags att sätta fart..
Over & out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback