Never too late

Åhåhåhå, jag blir gaaalen på Studera! Nu när jag väl fått min PIN-kod att logga in på deras hemsida med står det att jag måste komplettera anmälan med avgångsbetyg från gymnasiet på originalspråk. Det gjorde jag för över TVÅ MÅNADER SEN. & nej, jag tänker inte skicka in mina papper på nytt pga. deras slarv.

Nu är det mindre än en vecka kvar tills jag ska till frissan, det ska bli riktigt nice :)
Btw, jag har läst klart 'Läppstiftsdjungeln', rätt bra tycker jag! Fast inte lika bra som
Martina Haag's böcker, i våras när vi var i Thailand låg jag & streckläste 'Hemma hos Martina' vid hotellpoolen. Ja, när jag inte hostade halsen av mig eller gapskrattade så tårarna rann. Måste köpa 'I en annan del av Bromma' snarast!

Nu ska jag "youtuba" en stund, sen blir det staden!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vadå orginalspråk? Fattar dom inte att Åland är svenskspråkigt? Neeerds

2008-12-04 @ 16:17:25

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback