Skolbänken, here I come

Goddag!
Gissa vilka som mailade mig igår för att berätta att min adress blivit uppdaterad? That's right, Studera! Det kanske blir plugg i vår iaf då :)

Imorgon borde jag ta en runda på stan. Ska handla nya skosnören, då de i mina jobbskor faller i bitar..
Skulle verkligen behöva se mig om efter ny vinterjacka & nya dojjor också. Skulle jag få välja helt & hållet skulle en Fjällräven, ett par uggs &/eller ett par militärkängor ligga bra till.. Liiite dyrt bara.

Nu när jag sett klart GG kanske jag ska ge OC en chans? :) Tänka sig att jag varken sett det, Desperate Housewives, CSI, Bones, One Tree Hill, Grey's Anatomy.. Ingen serie-person alltså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback