Adios, Acer!

Hohojaja. Hela karusellen med Studera fortsätter. Fick idag tag i en person som hävdade att papperskopiorna av betyget vi skickade in var i väääldigt dåligt skick + att han förnekade att vi skickat in betygen två gånger vilket jag vet att vi gjort. Som grädde på moset tyckte han att jag skulle kontakta Mittuniversitetet istället, varför fick jag inget riktigt svar på.

Två timmar kvar tills jag börjar jobba. Innan dess ska jag ta itu med korvstroganoffen som jag aldrig orkade laga igår :) Har även lite disk som väntar, tjohoo.
Jag har lite separationsångest nu, om två timmar ska jag även skiljas från min gamla Aspire 3002. Äh, det är lika bra att klippa bandet med den nu, även om den faktiskt har ett par år på nacken & förgyllt många timmar i Uppsala!




Ciao gamla Acer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback