BikBok ftw!

Juuust ja, var ute igår på shoppingrunda med Micke :) Hittade två koftor, ett linne & en partytop på BikBok. Första gången jag handlade där & lääänge sen jag shoppade så mycket.. Har letat igenom alla tänkbara butiker i stan på jakt efter mysiga koftor (utom BikBok då förstås.) Koftorna är perfekta, har haft en bild i huvudet av den ideala koftan & letat & letat i ungefär ett års tid sen jag köpte min stickade klänning från Tiger.
Ingen tvekan alltså om jag är nöjd med mina köp. Åkte även dit på merförsäljning.. "du får välja ett linne för halva priset". Jag skänkte dessutom 6 kr till Röda Korset, räcker till skolkritor för ett albanskt skolbarn i ett år. Veckans goda gärning :)

Kl. 22.35 kommer en dokumentär om Britney på tv4, den ska jag seee. Förmodligen blir det tidig kväll, maten hos Mickes föräldrar var för övrigt underbart god! Ska nog unna mig lite glass ikväll också :)
De som ska ut & festa ikväll får verkligen ta det lugnt när de trippar fram (galet halt på gatorna, kan knappt ta mig fram nykter med mina bästa kängor på fötterna - illa.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback