Here we go again

Tjolahopp! Full rulle här hemma :) Finns alltid nåt att göra, idag har vi åkt runt hela Mariehamn & kollat på nybyggda hus. Skulle gääärna äga ett av husen uppe i backen i Kalmarnäs med utsikt över stans östra hamn! Micke & jag har även utnyttjat varsitt presentkort på Draken som vi fick i julklapp av papsen :) Deras rullkebab med fetaost går inte av för hackor!

Imorgon ska jag spela innebandy med gamla Paf Elit (shit, jag måste vara den som är mest ur form i gänget), sen drar vi i familjen till Västerås för att hälsa på storebror med familj. Kommer nog bli nice, jag & Micke har ju kört sträckan Grisslehamn-Sundsvall jättemånga gånger på senaste, så det ska bli skönt att få se en lite annan omgivning. På tal om matchen har jag klippt av alla naglar ikväll som jag sparat ut under hösten, så det är lika bra nu att vi vinner den där skiten :)

Hoppas ni har/haft en bra jul också! Vi fick en hel del klappar såsom muggar, whiskyglas, påslakan, förkläde, rakapparat till Micke, TVÅ elvispar (en ska tillbaka), strumpor, MATBEREDARE (hallelujah!), Fazers choklad, polkagrisar, ljushållare, chokladtryffel & säkert en massa annat som jag glömt i all hast.

Nää, nu ska jag gå igenom väskan till matchen. Ha're nice allesammans, både i S-vall & även alla andra ställen ni befinner er på ;) Själv ska jag mellandagsshoppa (hihi) & äta massa gott. & mysa med min Micke förstås.
See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback