Vatten & gröt

Wihoo, nu är jag ledig i 9 dagar :) Sweet! På måndag morgon beger vi oss till alltid lika hemtrevliga Åland! Vi stannar ända till söndag förmiddag, så vi har gott om tid! Micke & bandet får det lite kämpigare, de ska spela in sin demo under denna vecka.. Hoppas att det går bra!

Blommorna här hemma har fått vatten & min frukost (!) är på gång. Jag skyller det lite på jobb inatt + att Micke redan är på jobb nu, så jag har ingen att äta frukost med :) Då blir det lite som det blir.

Ikväll är vi båda lediga (händer i princip aldrig) & vi ska förmodligen äta middag hos svärföräldrarna. Inte illa alls!

Nu ska jag nog lägga mig på soffan en stund & slappna av.
Bjussar på lite vinterbilder, visst blev ljuset fint på den första?

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback