7 sanningar

Yeye, på begäran kommer här 7 sanningar om mig själv:

1. Jag är galet förtjust i chips & ostbågar. Självklart ska det vara läsk till! När jag var yngre köpte pappa automatiskt hem snacks till mig & brorsan inför helgen, eftersom han visste att han annars skulle få besöka den inte så billiga Shell-macken på lördag kväll :)

2. Jag har i sommar haft körkort i fyra år & faktiskt bara lyckats backa på en sten (som även var täckt av gräs) som värst än så länge! Trodde först att mamma & pappa skulle bli jättesura för det då det var deras bil, men de vart mest bara förvånade över att skadan på bilen inte blev värre (bara en spricka på stänkskyddet bakom ena hjulet).

3. Jag är en äkta gympa-, matte- & språknörd. Samtidigt som jag tycker om att röra på mig, så kan det vara jätteskönt med timmar då man bara sitter & räknar eller babblar med varandra på andra språk. Det var verkligen skönt att få plugga tyska i Uppsala, där det bara fanns liksinnade.

4. Förutom tidigare nämnda intressen så gillar jag även efterrätter & bakverk. Favoriterna måste vara marängtårta & morotskaka, men det finns även mycket annat gott :)

5. Jag tycker att det är jättemysigt med husdjur, helst mindre djur som kaniner, hamstrar & katter. Sen jag blev tillsammans med Micke har jag även blivit en hundmänniska, fast helst bara mindre hundar :)

6. Mamma har berättat att jag snattade ett par röda lackskor på ett varuhus i södra Finland då jag kanske var 4 år gammal :) De märkte att jag hade skorna med mig först när vi satt i bilen på väg därifrån..

7. Nån gång vill jag köpa en symaskin & lära mig fålla upp byxor, sy in plagg som är för stora osv. Intresse för sånt har jag fått efter min mamma som är världens duktigaste & flitigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback