First question wrong

Morrn morrn!
Dagen börjar bra med att en snubbe från Mitthem ringer på dörren & jag öppnar, iklädd mina Hello Kitty-shorts från Thailand & ett Björn Borg linne :) Haha, JAG tycker det är rätt fint på! Iaf, nu har vi fått besked om att kylen SKA bytas ut, tack & lov. När vet vi inte, men den kommer iaf..

Idag ska vi till stan en sväng, ev. så dyker vi in på Synsam en runda för att kolla brillor också.
Lägenheten ser bra mycket bättre ut efter vårt städryck igår.. :) Men större place behöver vi.



En av mina värsta mardrömmar att råka ut för på tv..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tur att du inte är på tv så ofta då! :-)
Jag satt och väntade på att han skulle kräkas eller nåt, hehe!
Kram!


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback