Parasiten

Nu vart jag nyfiken.
Läste på Jess' blogg om en
bok som handlar om en kille, vars liv består av både en karriär i finansbranschen & ett alkohol- & drogmissbruk. Läs intervjun med författaren här!
Jag är själv jätteintresserad av självbiografiska böcker, tyckte t.ex. att Magdalena Graafs bok var tokbra.. Var faktiskt väldigt nyligen på en föreläsning med en kille som berättade en nästan identisk historia som den ovan, superintressant!
Så jag tror jag tänker härmas & beställa boken jag med ^^

Kom nyligen hem från jobbet, ska försöka gå & lägga mig snart. Imorn ska Micke & jag bl.a. hinna med en lägenhetsvisning, en runda till tippen & hämtning av en soffa! Snacka om att det kommer bli hektiskt :)

Godnatt nu alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback