Soool

Åh, underbart väder ute! Tyckte jag igår också.. tills jag kom ut & kände den svinkalla blåsten :/ Buuuurrr.
Idag ska jag gå till stan en sväng, sen blir det jobbet vid 15.30.

Känns verkligen som att Micke & jag inte får plats så mycket längre här i vår tvåa. Köket är precis lagom stort, men inte vardagsrummet eller sovrummet.. Hm. Igår hittade vi en lägenhet på Nackstavägen 32B, vilket bara ligger ett stenkast härifrån, som såg jättefin ut :)

Jag har lånat hem prover på terminalglasögon :) Bilder kommer imorn!
Usch, grannen spelar "Suspicious Minds" & sjunger med.. Dags att skynda sig härifrån nu.

Kommentarer
Postat av: Fridah

SOOOOL,GUD SÅ HÄRLIGT!


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback