Thailand -08

Here it comes!

image96

image97

image98

Bilen som vi åkte dryga 700 km ner från Bangkok med. & yes, det är vårt bagage som ligger fastspänt (?) på taket.

image99

Glada & förväntansfulla :) Några timmar senare var det andra miner, haha!

image100

image101

image102

image103

image104

Mor & dotter shoppar :)

image105

image106

Uppe i trädet till höger hängde..

image107

.. denna lilla krabat. Söt va?

image108

I det huset bodde vi.

image109

Chumphon stad.

image110

"Hörni, jag kommer snart.." :)

image111

image112

Här &..

image113

..här brukade vi fika/äta middag. Maten på det första stället smakade dock helvete :) Men inte..

image114

..hotellets mat! Yummieee :)

image115

Detta var mitt favvokäk i Chumphon. Kyckling med cashewnötter, grönsaker & ris. Enkelt, men ack så gott!

image116

Utsikten från hotellrummet.

image117

Djävulens dryck, "Gammeldansk". Smakar viiidrigt, men bra för magen är det.

image118

Micke fick också en klunk :)

image119

Denna rackare hittade vi i receptionen.

image120

Morgonfrukosten/ hotellrestaurangen samt det underbara havet i bakgrunden.

image121

image122

Mamma, jag & pappa.

image123

^^

image124

Storebror & hans fru!

image126

image127

Australiensare som ägde stället med den suveräna kycklingwoken.

image128

Fruktansvärt söt mamma.

Mer bilder kommer, måste föra över lite från datorn på skivor först.
Nu ska jag laga trerätters till mitt hjärtegryn som snart kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback