All work and no play

En tuff arbetsvecka ligger framför både mig & Micke. Jobb tisdag, onsdag, fredag, lördag & söndag für mich. Mitt i alltihop hade jag tänkt pressa in lite solande också, hmm.. Men imorn ska vi nog bada före jobbet iaf! Det blir roligt :)

Tidigare ikväll avverkade jag två avsnitt 'Project Runway', nu ska vi nog titta på 'Cloverfield', hoppas den är bra! Vi såg förresten 'The Happening' igår, jag tyckte inte alls att den var bra..

Annars idag har jag städat hela köket (tvättat fönster, diskat, sorterat tidningar, torkat bänkar osv..) & handlat lite till matlådor :) Duktigt, duktigt.

Nej, nu film!
Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback