No more football, please

Snacka om att man blir bortskämd när man varje dag vaknar upp till strålande sol :) Ikväll satt jag & gnällde när jag såg att de "baara" väntat 18-20 grader under helgen. Hohojaja.

Ledig blev jag inte idag, hoppade in för jobb ikväll. Imorn jobbar jag också natt. Inte många veckor kvar nu tills vi drar till Åland, då kan lite extra cash passa bra.

Schwedens nationaldag imorgon :) Det ska jag fira genom att sitta på balkongen, äta jordgubbar, läsa tidningar, dricka Pepsi & ta det väääääldigt lugnt, hehe. Precis som idag alltså.

Förresten, nån mer än jag som redan nu är less på allt snack om fotbolls-EM?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback