Nöjd, nöjdare, mememe

Jahapp, gamla inlägget försvann.. Bara att skriva om då!

Imorgon är dagen D, semestertiime. ÅH, VAD ROLIGT DET SKA BLII!

Kom precis hem från ICA, har bl.a. hämtat ut ett H&M-paket :) & gissa om jag blev nöjd med det jag beställt! Ett par beigea långbyxor som jag rullat upp, vips - chinos! Pris? 100 KRONOR! Helt galet. Även ett vitt band att ha i midjan, tänkte att det kanske skulle vara snyggt till en helsvart klänning som jag har hemma, det blev verkligen jättesnyggt! Hade tur som fick avin idag, kunde lika väl ha fått den imorgon..

Nuuu måste jag ta tag i disken, har så mycket att göra men vet inte ens om vi kommer att hinna med hälften.. Hohojaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback