Ruisrock, Tuska, Rockweend

Ååh, vilken härlig dag! Låång sovmorgon, sen iväg till stan & äta glass, hem igen & sola på vår helt vindstilla balkong :) Helt underbart ljuvligt för mig som älskar värme! 31 grader i skuggan, sweeet!

Om jag hade haft min MP3 hade jag gått på promenad ikväll med Arch Enemy i lurarna. Deras sångerska är så jävla cool att hon brädar det mesta & de flesta. Jag skulle verkligen vilja se dem live i sommar! Jag har varit helt fast sen Micke introducerade mig för dem, men det är ju såå häftigt att en tjej kan få till en sån där bra metal-röst :) De kommer förresten till Rockweekend, Jess är du fortfarande på? ^^

På tal om festivaler, ni vet ju att vi ska på
Tuska i sommar? Eventuellt blir det även Ruisrock.. :) Sonata Arctica, Apocalyptica, Nightwish.. Såg även att Kent ska dit, vore himla intressant att kolla..

image163

Nu ska jag sätta igång & diska, sen laga mat till mig. Funderar på rester från taco-middagen häromdagen :) MUUUMS!

Ikväll vill jag se 'What happens in Vegas' .. Hoppas att den är bättre än vad jag tror..

(..bild från Ruisrock's hemsida)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback