What did I dooo, what did I sayyy

.. "that made you walk in mysterious ways?" Eller hur, Camilla? :D
Japp, då var det ett tag igen sen man skrev nånting här!

Onsdag, torsdag, fredag & lördag har jag jobbat kväll/natt..
Imorn jobbar jag dag, sen är jag ledig tom. torsdag, men läget kan absolut ändras. Såg i helgen att de har väntat fint väder tom. lördag, lyx!

Idag på den lediga dagen har Micke & jag varit ut till Birsta & kollat in en ny butik som säljer prylar från Rörstrand, Iittala, Höganäs m.m. En muffinsplåt & fyra gråa muggar från Höganäs fick följa med hem :) Otroligt fint alltihop! Tänkte direkt på mamma när vi klev in i butiken, hon skulle gilla den! Trevlig personal också, de på IKEA snäste bara av oss. Just ja, på IKEA köpte vi en
sån tavla! Kommer att passa kanonbra i vardagsrummet :)

Märkte för nån vecka sen att de på Nya Åland har blivit snikna & börjat ta avgift för att läsa tidningen på nätet! 1 euro PER NUMMER, dyyyrt!
På tal om tidningar har vi fr.o.m. tisdag en kort prenumeration på ST, blott 20 dagar. Men det ska ändå bli mysigt att få läsa tidningen på morgonen igen, om än bara för ett tag :)

Nej, nu dags att krypa till kojs. Natti!

(Micke är min pärla, verkligen bästbästbäst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback