Wunderschön!

Åter en helt fantastiskt fin dag. Har varit nere på stan med Micke & uträttat lite ärenden, sen hem & tryckt i oss glass innan han skulle iväg på jobb. (Stackaren jobbar alla dagar denna vecka utan en!) & efter det satt jag & väntade tills det blev sol på balkongen, där runt 14-15, & satte mig & solade. Suupermysigt! Slocknade på soffan när jag kom in efter solandet.. Tuur att jag blev uppäckt efter bara en halvtimme!
Imorgon funderar jag på om man kanske skulle dra till stranden, de har ju trots allt väntat 27 grader :)

Kanske man skulle ta & laga lite mat då? Suck, lusten till matlagning är som bortblåst med det soliga vädret.. Renskav med pasta & lingonsylt blir det iaf nån gång, muums! Men först lite disk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback