26 minutes is not enough

Snacka om en mysig dag!

Vi har varit ute i Birsta, gått i Birsta City & jag köpte en krok på Lagerhaus till badrummet att hänga upp handdukar & sånt på :) Trodde först att min morgonrock skulle få hänga på den, men den var tydligen för tung..
Lite smått från H&M vart det också!

Sen har vi även varit duktiga & besökt Friskis & Svettis! Fröken tog helt slut på en maskin, villeee ju klara en halvtimme, men med 4 min kvar trodde jag att jag skulle kräkas.. Så det blev bra så, hehe!

Nu ska vi nog fixa lite baguetter med kycklingröra, rödlök & lite grönt :) Gott, gott!

image144

Här är de tre paren som jag fyndade på Bianco i stan! Jääättefina allihop, speciellt de rosa!

Kommentarer
Postat av: jessica

åhhh, fina skor :)

Postat av: sandy

superfina skor ju :D

2008-03-13 @ 19:05:34
URL: http://sandibandi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback