Cat talking

Såg en helt sjuk dokumentär ikväll om reinkarnation; en man som på riktigt trodde att han var trollkarlen Merlin, en Elvis, en gud & en Marilyn Monroe. Väldigt komiskt, men samtidigt tragiskt. Tänk vad hjärnan kan hitta på! Han som trodde att han var Gud käkade antidepressiva mediciner dagligen & läkarna vågade inte sluta ge honom dem ifall han skulle få nervsammanbrott, som han fick när han blev övertygad om att han var himmelens & jordens skapare.

Idag fyllde Julia år, förresten! Grattiiis!

Tänk att vara allergisk mot
vatten? Eller tom. allt? Stackars flickor. & jag som tycker att det är jobbigt att vara överkänslig mot mjölkprodukter.

Imorgon ska jag kolla på O.C for the very first time. Jajaa, inget gnäll nu. Serier är inte min grej, speciellt när man jobbar mycket kvällar & helger. Men nu har jag fått låna en box, så nu ska det tittas!




Åååh, vad söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback