Tomtegumma på fläkten

Jag är otroligt nöjd med att jag fick dit headern idag & att resten matchade. Min första egenfixade bloggdesign, aww.

Igår när jag gick på ICA Maxi slog det mig; vi äger inga påskpynt! Inte ens en pyttepytteliten kyckling, verkligen ingenting. Tror det var i förrgår som jag märkte att en tomtegumma satt kvar på fläkten ovanför spisen.. :) Men den är ju så söt!
Hursom, får ta mig i kragen snart & gå på påskpyntsshopping. Antar & hoppas att det blir saker som inte ska bytas ut varje år, haha!

Imorgon ska Micke & jag kanske gå till Synsam & prova bågar till mig igen :) Ska bli jättekul!
Jag är sugen på en skinnjacka. & en dvd-box. & en ny bok. Fast jag har faktiskt böcker av Martina Haag kvar att läsa :) Måste jag göra ikväll!

Nu poppisar & Jay Leno show.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

godnatt, och dröm så sött när du väl ska sova :}

Postat av: sarah

aldrig fel med nua dvd boxar =)

2008-03-05 @ 00:22:52
URL: http://ihuvudetpasarah.blogg.se
Postat av: Isabella

Gud vilcken fin design du har hur har du fått det så fint? kommentera gärna tillbaka i min blogg!

2008-03-05 @ 00:32:13
URL: http://www.lillabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback