When the clock strikes twelve it's time to go out

Efter en god natts sömn hos svärmor & svärfar känns det bättre i kroppen :)
Imorgon ska jag gå & prata med Hyresgästföreningen.. Känns som det är sista utvägen innan man flyttar härifrån.

Idag har vi åkt till IKEA & Mio en runda, jag köpte ett
nyckelskåp  (det till höger) & vart gryymt avis på svärmors superfina skålar, som hon köpte samtidigt! Skulle gärna ha likadana :) Fast det är klart, snart fyller jag ååår..

Topp tre låtar igår!
1. BWO
2. Perelli
3. Rongedal

Nej, jag tyckte inte om Sannas låt. Fast det handlar väl mer om att jag inte tycker om henne ^^ Hihi.
Bubblare kanske blir Christer Sjögren? Haha, NEJ! Guuud vad jag skrattade under uppträdandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback