Civila ordningsvakter

Idag när jag var inne på Indiska & provade en klänning slet en tjej mitt i allt undan skynket, glodde in, mumlade "ursäkta" & gick därifrån. Till saken hör att tjejen jobbar på Indiska & utanför provhytten fanns en skylt där det stod att "under den & den veckan kommer vi att ha en civil ordningsvakt i butiken". Ska det vara en ursäkt för att få glo in när jag står & provar kläder? Jag kunde ju för fan ha stått där naken! Tack & lov så var jag ju påklädd, annars hade jag förmodligen flippat ur. Usch vad sur man blir!

Förutom det har jag varit jätteduktig idag; köpt kakfat, såskanna, bordstabletter, handlat mat, diskat, lagat mat & ordnat om i köket :) Det ni!

Nu lite bloggläsning, sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback