Eurovision Final!

Finaaaal! De som jag redan skrivit om får bara plus, samma betyg som tidigare.

1. Rumänien
+++

2. Storbritannien
Hur svårt kan det vara att skicka nåt BRA? +

3. Albanien
++

4. Tyskland
Som ett Spice Girls utan varken gnista eller sångröst. +

5. Armenien
+++

6. Bosnien & Hercegovina
+

7. Israel
+

8. Finland
++++

9. Kroatien
+

10. Polen
++

11. Island
++

12. Turkiet
+++

13. Portugal
++

14. Lettland
+

15. Sverige
+++++

16. Danmark
+

17. Georgien
++

18. Ukraina
+++

19. Frankrike
Sorry, men jag kan inte låta bli att gilla denna :) Trist scenshow? Oerhört. Men glad blir man! & hurra för Frankrike, som ÄNTLIGEN givit upp ballader & franska språket åtminstonde för ett år! ++++

20. Azerbadjan
++

21. Grekland
++++

22. Spanien
Jag är mållös. Sämre än sämst? Dock så är Estland & Irland i en division för sig, & riktigt så illa är det inte.. Men jävla nära :) +

23. Serbien
Åh, denna är så fin. & refrängen är jag speciellt svag för. Aaaah, violiner.. :) & gosh, vilken snygg klänning! Då var det inget snack om saken! +++++

24. Ryssland
++++

25. Norge
+++

Bäst ikväll: Sverige, Grekland, Serbien & Ryssland! Tror dock att Ukraina tar det..

Kommentarer
Postat av: Emma

Sverige är bäääääääääst!

2008-05-24 @ 23:05:44
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt bra kväll :)


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback