Madde & nya bilen

Urusel bloggning på sistone. Jag har helt försummat blogg.se & ju längre tiden går, desto mer ångest får jag ju när jag inte skriver om vad jag har hittat på, för jag har hittat på saker :)

Helgen på Åland kan vi börja med; kort sagt helt underbar. Micke & jag frossade i gräddmunkar (borde verkligen finnas i Sverige!), finsk päronglass, laktosfria yoghurtar, mammas uuuunderbara riskrisptårta, grillat, osv. osv..

Här har ni lite bilder på mig & Madelaine!

image158

image159

image160

Hon är verkligen inte lätt att fånga på bild, hihi. Älskade lilla gumman, så underbart söt!

Håret är som ni ser betydligt ljusare nu, men även kortare. Fick en mindre "utskällning" hos frisören, eftersom jag tidigare ej varit en särskilt flitig användare av varken balsam eller inpackningar. Men nu jäklar har jag skärpt till mig!

Nya bilen lyckades vi även fånga på bild. Till vänster är mamma & pappas bil! Fina :)

image161

Annars har jag jobbat en del & försökt komma igång med tränandet igen. Igår var jag faktiskt på spinning, absolut roligaste passet hittills. Instruktören spelade bl.a. White Stripes "Seven Nation Army", Rammsteins "Das Modell" (hur i hela friden visste hon att den låten är en av mina absoluta favoritlåtar?) & Kanye Wests "Harder, better, faster, stronger". Skitkul :)!

Nej, nu ska jag kolla på 'Conan' med Micke, dricka lite Cola & sen sova. Tidig uppstigning imorn!
Nighty night!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad fin du var i håret! =)

2008-05-24 @ 07:56:16
Postat av: Alexandra

Hur lagar hon riskrispårtan? :)

2008-05-25 @ 09:59:13

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback