Skratta eller gråta?

Alexandra undrade hur mamma går till väga när hon bakar riskrisptårta, nu har jag kikat igenom det här receptet på alltommat.se & det är i princip samma recept som hennes :) Ska själv testa att laga den nästa vecka!

Sitter & lyssnar igenom låtarna som placerade sig bäst igår kväll & jag står fast vid att Greklands var bäst av de som slutade topp-tre :)
De flesta vet väl vid det här laget att jag inte är ett stort fan av Björn Gustafsson. Fast jag tycker ändå inte att han gjorde bort sig igår när han läste upp poängen. Den värsta typen är ju de som smöööörar så förbannat åt programledarna, publiken, showen osv.. Eller?

Bedöm själva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback