Värsta tävlingen

Åh, nu försvann hela inlägget som jag hade skrivit ihop.

Ikväll har jag bakat hallongrottor för första gången, var huuuur enkelt som helst! Imorgon ska jag börja på marängtårtan som vi ska bjuda Mickes familj på när de kommer över på kalas :)

I helgen ska jag försöka ha tid över för att titta på Gossip Girl, säsong ett. Har tänkt vara med i en tävling där förstapriset är en resa till New York med Elin Kling som personal shopper + en reskassa på 20.000 kr.. Not bad, vad gör man inte för ett sånt pris?

Nu blir det fiiilm. Natti!

Kommentarer
Postat av: jess

det går med gossip girl men inte o.c vavava =P hehe

Postat av: mingla

Var med i min tävling om ett Nicole Richie-armband som är sponsrad av BettiesGalleria i Kalifornien :)

2008-05-28 @ 00:01:10
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback