Never gone

Tjolahopp, I'm back. Eller ja, tillbaka & tillbaka. Efter en veckas bloggpaus kan man konstatera att här hemma har vi gjort allt annat än legat på latsidan.
Vi har packat ihop hela förra lägenheten & flyttat in till city, där vi bor sen en vecka tillbaka. Här trivs vi som fisken i vattnet, nya lyan är ljusare, större & helt enkelt bättre. Imorse kom målaren förbi & fixade till lite skavanker på väggarna, elektrikern anländer på måndag & ska då ordna eluttagen i vardagsrummet & sovrummet. Sen har vi ju gamla lägenheten som vi ska städa ur & putsa upp innan månadsskiftet. Internet anlände idag, därav pausen! Snacka om att man känner sig handfallen utan att få surfa..! Om det inte kommer nåt på tv hittar jag ju alltid nån syssla på nätet. Sen har det blivit ganska många rundor till Birsta & Ikea, Bauhaus, Plantagen också. För att inte tala om alla man måste ringa & adressändra hos! Jag väntar fortfarande på den dagen då man adressändrar & alla adresser ändras automatiskt..
Som sagt, med Internet fixat, lite nymålade väggar, soffan på plats & kylen full med smaskigt trivs vi riktigt bra här. För att inte tala om hur nära vi nu har till stan & jobbet.. :)

Har även börjat kolla på Gossip Girl, tre avsnitt hittills har jag betat av. & måååånga bloggar har jag kvar att checka..
Nee, dags att gå & lägga sig under täcket & lyssna på hur regnet smattrar mot taket. Mysigt! Natti på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback