En rakapparat?

Haha! Jag som trodde att jag hade sett klart hela säsong 1 av GG, så jag började kolla på första avsnittet från säsong 2 & tänkte "Hm, när hände det här egentligen? Det här & det här känner jag verkligen inte igen.." KAN bero på att mappen från säsong ett saknade 7 avsnitt, så det har hänt jättemycket innan säsong 2 som jag inte har en susning om :) Som tur var hann jag stoppa ganska snabbt!

Ikväll ska jag laga lax i ugn, till den blir det senaps&vittvins-creme fraiche & stompad potatis (första gången jag gör det), hoppas det blir gott! Ska nog kila ner till ICA också & köpa en citron.

Häromdagen kollade Micke & jag en massa Bert-klipp på Youtube. Ja, Bert Ljung alltså. Hursom, klippet där han & Åke säljer lotter & det där han fyller 13 fick mig att skratta tills jag grät.. Hur roliga som helst!



Heman Hunters!

Nu ska jag passa på & boka in en klippningstid tills när vi är på Åland, om 3 veckor alltså. VAD ROLIGT DET SKA BLI ATT ÅKA DIT! Men jag undrar vad de på Klipp Upp ska säga om min frilla.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback