TV-star

Jobb fredag, lördag & söndag. Känner att det ska bli jätteskönt med ett par dagar off nu, har dock inga planer så jag vet inte alls vad jag ska hitta på. Micke, Ante & Jonas åker iväg till Sthlm på onsdag, de ska se Slipknot & Children of Bodom på Hovet! Guuud vad jag är avis, men tanken var ju att de ska åka bort ihop iom. Antes födelsedag. Tvekar inte en sekund på att det kommer vara sååå bra! Men jag kommer att sakna min Micke, oja.

Har fortfarande inte bestämt mig kring 'Körslagets' audition på tisdag, hade kännts lite tryggare om jag haft en kör med mig dit, lite olustigt att gå dit själv.. Kanske har jag kollat för mycket på amerikanska 'Idol'..? Haha, det slår tillbaka nu :)

Imorgon kanske jag ska testa & baka nåt hemma? Såg nyss ett bra recept på pepparkakor, det vore väl nåt att prova? :) Fast det får nog bli i december..

Grattis pappa på farsdag! Jag kom faktiskt ihåg att ringa hem idag & vi bestämde att Micke & jag kommer hem till dem över jul. Sweet! Ska bli härligt att träffa flickorna!

Förresten, 21:a november kommer avsnittet av 'Singing Bee' där vi är med! Det får ni bara inte missa..! Troligen är jag med i bild också, iom. att kamerasnubben filmade Madde jättemycket & jag satt snett bakom henne :)
Fun christmas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback