We pass this on..

Well, helloo there.
Snacka om att veckorna går galet fort nu! Om precis en vecka är det full rulle hemma hos Sjöberg & Wikströms, då går resan mot Åland & en veckas inspelning med Mickes band. Det ska bli UNDERBART skönt att åka hem, jag har inte varit där sen i juni, tror jag.

Vad har hänt de senaste dagarna? I torsdags hade vi fullt sjå med att städa ur lägenheten & träffa besiktningskillen, han anmärkte bara på våra ugnsformar (som vi kom överrens om att INTE ta hand om, utan de lämnade vi gladeligen över till nästa hyresgäst eftersom han ville flytta in några dagar tidigare). HAHAHA! Nu råkar det faktiskt vara så att denne har ringt upp Micke otaliga gånger om saker rörande lägenheten som inte angått oss, utan Mitthem, så jag tycker faktiskt att det var rätt åt honom att han får skrapa rent alla plåtar.

Häromdagen började vi kolla på
'Pineapple express' med Seth Rogen, fast den var så kass att vi stängde av efter en halvtimme. Tror faktiskt inte att det är nån vidare idé att lägga på den igen.

Imorgon blir det eventuellt fyra avsnitt Gossip Girl, måste försöka ställa om dygnet då jag jobbar dagpass på tisdag. Nu däremot blir det blir det film, 'Tropic thunder'! Den måste vara bättre..

Just ja, jättemånga nu som känner till att brorsan var med i tv! Pratade med en tjej ikväll som visste, utan att varken jag eller Micke berättat för henne eller nån hon känner :) Märkligt, men självklart jätteroligt!
Glad första advent / lilla jul på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback