Bengt & Lotta

Jävlar anamma! Jag kan säga såhär, det var värt att stressa med boken under hela gårdagen (japp, jag hann klart!) såhär med facit i hand. Utbildningen idag med Bengt (jag finner det fortfarande smålustigt att hans namn är en bokstav ifrån min pappas) & Lotta var gryym! Ser fram emot nästa tillfälle som tusan, har nu en massamassa papper att renskriva först!

Snaart är klockan 21.30, tjoho! Tror jag ska ringa Mickes mamma snart.. Kanske hon kan komma & hämta mig? Inge vidare att traska upp till Södermalm i mörkret :/

Ha en strålande fredagkväll allesammans :)


Kommentarer
Postat av: emmaEmma

alla mina kompisar sa när dom såg singing bee "den där tony är ju den enda i det här programmet någonsin som har kunnat sjunga". då skrek jag givetvis att det var min väns bror..vad lika ni är förresten!

2008-10-10 @ 23:56:54

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback